trofast.blogg.se

-Den dagliga kampen mot cancer- Jag är mamma till en son som för några månader sedan fick diagnosen ALL, akut lymfatisk leukemi. Blodcancer. Bloggen är till för att användas som en låda. En låda där jag kan stoppa ner och gömma alla de jobbiga, ledsna och oroliga tankar och känslor jag har. De tankar och känslor som är så besvärliga att jag inte högt vågar prata om eller dela med mig av till någon annan. Jag kanske borde och kommer kanske göra det senare men just nu är det för tungt. Lite för fult. Jag hoppas på att mer kunna ta tillvara på och njuta av de stunder som faktiskt är ganska bra om jag på detta vis får lite utlopp för det jobbiga.

Rädsla

Publicerad 2013-08-25 23:08:00 i Allmänt,

-Hur känns det att du ska åka till sjukhuset imorgon?
 
- Otäckt.
 
- vad är det som är mest otäckt?
 
- att va där.
 
 
vad jag önskar att min älskade unge slapp åka till s
jukhuset imorgon :(
Han har svårt att somna. Han är så rädd och nervös.
helgen har varit bra. Han har till och med varit med på promenad sin rullstol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela